Miten kaukolämmöstä tehdään asiakkaan ykkösvalinta?

Kaukolämpöyhtiöille suunnatusta virtuaalisesta Asiakas keskiöön -koulutusohjelmasta saatte käytännön työkaluja sekä sparraustukea asiakastyön kehittämiseen.

18.1.2021

Myytinmurtajat -blogi: Asiakkaan on tyydyttävä siihen, mitä sattuu saamaan

"Rehellistä palautetta uskalletaan monesti antaa vasta, kun asiat ovat menneet pahasti pieleen. Yleensä tyydytään siihen…

14.1.2021

Energiayhtiöiden asiakastyytyväisyys kääntynyt selkeään nousuun

Laaja, yhtiöiden toimintaa ja asiakkaiden tyytyväisyyttä tutkinut, asiakastutkimus on valmistunut. Haluamme onnitella kaikkia kärkiyhtiöitä menetyksekkäästä…

22.12.2020

Ekstranet-palveluiden uudistukset parantavat käyttäjäkokemusta

Marraskuussa toteutetusta käyttäjäkyselystä saimme erinomaiset lähtökohdat ekstranet-palveluitamme koskevien kehityskohteiden määrittelyyn. Kiitos kaikille vastaajille panoksestanne!

16.12.2020

Virtuaalikoulutukset alan yhteiselle XR-koulutusalustalle?

Kehitämme energia-alalle yhteistä XR-koulutusalustaa, jonka avulla energiayhtiöt voivat tarjota koulutuksia työntekijöilleen. Koulutussisältöjen tuottajat voivat puolestaan…

14.12.2020

Myyntimurtajat-blogi: Webinaari syntyy nappia painamalla

"Kun digitaidot ovat lähtökohtaisesti hyvin hallussa, niin webinaari syntyy helposti ja nopeasti nappia painamalla samalla…

11.12.2020

Sähkömarkkinasääntelyä myllätään puhtauden ja kuluttajaystävällisyyden nimissä

Säädäntörintamalla tapahtuu nyt paljon. Muutoksia tehtaillaan mm. sähkömarkkinalakiin, lunastuslakiin, maanrakennuslakiin, mittausasetukseen ja kuluttajansuojalakiin. Päivityksillä on…

7.12.2020

Mitä tohtorismies tuumasi Sertifioitu sähkökauppias -koulutuksesta?

PKS Sähkökaupassa työskentelevä Antti Rautiainen suoritti Sertifioitu sähkökauppias -koulutuksen tentteineen. Miksi ihmeessä sähköverkkoja- ja sähkömarkkinoita…

3.12.2020

Miljardien verkkoinvestoinnit pohja paremmalle maineelle!

Kokoamme viestintäryhmän asiakasyritystemme edustajista. Ryhmän tarkoituksena on verkkopalveluyhtiöiden viestinnän yhteiskehittäminen ja maineen kirkastaminen.

30.11.2020

Myytinmurtajat-blogi: Kouluttautuminen on kallista

”Seminaarit ovat kauhean kalliita! Ja saman tiedonhan voi saada ilmaiseksi netistä!” Koulutuspäällikkö Maria puntaroi bloggauksessaan…

27.11.2020

Myytinmurtajat -blogi: Viestintä ei kannata

”Media on hömppää, koska tekijät eivät erota energiaa tehosta eivätkä edes halua erottaa niitä. Toimittajat…

13.11.2020

Mitä jokaisen pitäisi tietää tekoälystä?

Tekoälyn ympärillä on tällä hetkellä paljon hypeä. Moni kuitenkin vielä pohtii: miten hyödyntää sitä, mitä…

12.11.2020