Palaa arkistoon

Ajankohtaista asiakaspalvelusta, tekoälystä ja viestinnästä!

Asiakaspalvelun uusi aika -seminaari kokosi jälleen lokakuun alussa energisen joukon asiakaspalvelun ammattilaisia vaihtamaan kokemuksia, saamaan ideoita – ja ennen kaikkea kuulemaan alan ajankohtaisimmista aiheista.

Seminaari oli kaksipäiväinen ja tarjosi osallistujille monipuolisen ja inspiroivan ohjelman. Ensimmäisen päivän aikana käsiteltiin painavaa asiaa mm. sähkösopimuksien ehdoista, asiakaspalvelun laadusta ja kumppanuuksista. Toisena päivänä sukellettiin viestinnän, markkinoinnin ja tekoälyn maailmaan.

Adato Energian puheenvuorossa käsiteltiin viestinnän merkitystä ja viestinnän palvelukehityksen tärkeyttä. Keskustelussa nousi esille, kuinka viestintää on jatkuvasti kehitettävä, jotta se vastaisi entistä paremmin asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin ja odotuksiin.

Seminaari tarjosi loistavan yhdistelmän faktaa ja visioita. Tervetuloa myös ensi vuonna!

Lisätietoa Adaton viestintäpalveluista:

Ulla Kaila

Viestintäpalvelupäällikkö

040 537 6611

ulla.kaila@energia.fi