Palaa arkistoon

Adaton asiakastyytyväisyys on korkealla tasolla

Adato Energian asiakastyytyväisyys on noussut kautta linjan viime vuodesta ja tulokset ovat historiallisen seurantajakson korkeimmat! Myös NPS luku, eli kuinka todennäköisesti Adatoa suositeltaisiin, on noussut seurantahistorian aikana korkeimpaan arvoonsa ollen 56 (2023: 53). Tutkimuksen vastausmäärä on myös kasvanut edellisistä vuosista.

Asiakkaidemme mielestä Adato Energian kolme tärkeimmäksi koettua ominaisuutta ovat asiantuntemus, ajankohtaisuus ja laadukkaat kumppanit. Näiden kolmen ominaisuuden keskiarvo oli 5,2 skaalalla 1-6.

Palautteen lisäksi olemme kiitollisia konkreettisista nostoista, joita kyselyymme saimme.

Kiiteltyä on muun muassa mahdollisuus vaihtaa kollegan kanssa ajatuksia, etenkin samojen ongelmien parissa työskennellessä. Tämä on meille tärkeä seikka jonka huomioimmekin ohjelmien suunnittelussa.

Uudet tapahtumaideat ovat arvokkaita, haluammekin kiittää näistä erityisesti. Meille on erityisen merkityksellistä, että tilaisuutemme tukevat ja kulkevat yhdessä energia-alan kehityksen mukana.

Suurkiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat tärkeitä sillä ne auttavat meitä ymmärtämään missä on kehitettävää, mitä teemme oikein ja miten jatkossa palvelemme teitä parhaalla mahdollisella tavalla.

Nähdään Adato Energian tulevissa tilaisuuksissa!

Lisätietoa:

Jan Wikström

Toimitusjohtaja

040 759 3664

jan.wikstrom@energia.fi